Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Ονομάζομαι Άλφα. Ετών 30.


Ονομάζομαι Άλφα. Ετών 30. 
Είμαι οπαδός.
Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος. Είμαι ο άνθρωπος που σου φτιάχνει τον καφέ κάθε πρωί.
Είμαι εκείνος που σου φέρνει το φαγητό κάθε μεσημέρι, με κρύο, βροχή, ζέστη.
Είμαι εκείνος που σου ετοιμάζει το ποτό σου, όταν εσύ διασκεδάζεις.
Είμαι ο γιατρός του παιδιού σου, ο δικηγόρος σου, ο γείτονας σου, που χαιρετάς αμήχανα στην είσοδο της πολυκατοικίας.
Εργάζομαι καθημερινά, για παραπάνω από 8 ώρες, για τον βασικό μισθό. ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ.
Παλεύω να τα φέρω βόλτα. 

Δεν είμαι πολιτικός. Δεν έχω μπλέξει σε κάποιο σκάνδαλο με μίζες και ρουσφέτια.
Δεν έχω καταχραστεί λεφτά του δημοσίου, ούτε έχω λογαριασμό σε τράπεζα της Ελβετίας με μηδενικά που χάνεις το μέτρημα.
Δεν έγλυψα ΠΟΤΕ για να βρεθώ κάπου. Δεν βολέφτηκα σε κάποια καρέκλα Υπουργείου.
Δεν σου έταξα ριζικές αλλαγές και δεν έκανα ούτε τα μισά από όσα σου είπα.
Απεναντίας, μιλάω λίγο, μέσα από πανιά - μουσαμάδες. Είτε οπαδικού χαρακτήρα, είτε κοινωνικού.
Λίγα λόγια και μεστά. Τα ντύνω με καπνογόνα.
Αυτά τα καπνογόνα που εσύ θεωρείς έγκλημα αν τα δεις απλά στο χέρι μου. 

Δεν είμαι "αστυνομικός". Βλέπεις, δεν έχω λόγο να προκαλέσω για να ξεφύγουν καταστάσεις και να βγάλω απωθημένα πάνω σου.
Δεν είμαι φασίστας, πως θα μπορούσα άλλωστε; Όλοι την ίδια γη πατάμε. 
Και πίστεψε με, ξέρω τι θα πει προσφυγιά. Την έχουμε ζήσει στο πετσί μας στην ομάδα μας.
Δεν ταυτίστηκα στις ομάδες του ΠΟΚ. Δεν με ένοιαξαν βλέπεις οι τίτλοι, ούτε η μάζα. Προτίμησα αξίες, ιδανικά και ΙΔΕΕΣ.
Και όμως, εσύ με θεωρείς εγκληματία. Με έβαλες να δηλώνω ΑΜΚΑ για να μπω στο γήπεδο. Λες και δεν ξέρεις ποιος είμαι.
 Θεωρείς έγκλημα το άναμα του καπνογόνου. Για να σε προλάβω δεν μίλησα για ρήψη. (αυτό προφανώς και είναι έγκλημα)
Αλήθεια όμως, δεν είναι έγκλημα το άναμα πυρσού στις εκστρατείες των κομμάτων σου; 
Στα video clip μουσικών κομματιών; Όχι ε; 
Σκέψου τα λίγο αυτά, και απάντησε μου. 
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ;
Κοίταξου στον καθρεφτή. Θυμήσου πως ήσουν πιτσιρικάς και πως έχεις γίνει τώρα. Αναλογίσου την μιζέρια σου, και κατά πόσο σωστός ήσουν με τον συνάνθρωπό σου και μετά έλα να μιλήσουμε για εγκλήματα.

Ονομάζομαι  Άλφα. Ετών 30. 
Για μένα,ΟΠΑΔΟΣ.Για κάποιους άλλους,ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ.



By Unique

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου