Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Τα κανονικά παιδιά...

-Που ήσουν τέτοια ώρα έξω;
-Στον Απόλλωνα,μαμά ! Κερδίσαμε 2-0 !
-Δεν με νοιάζει τι έκανε ο βρωμοαπόλλωνας ! Πάλι εκεί ήσουν ; Πότε θα μεγαλώσεις επιτέλους ; Τα έχεις φορτώσει στον κόκκορα και το μόνο που σε νοιάζει είναι ο Απόλλωνας.Πότε θα γίνεις σαν τα άλλα φυσιολογικά παιδιά της ηλικίας σου ;Θα σοβαρευτείς ποτέ ;!Δεν θα σε ταίσουν όταν μεγαλώσεις το γήπεδο και οι φίλοι σου.
-Το ξέρω μαμά.Μα δεν με νοιάζει....



''Τα κανονικά παιδιά
γεννιούνται κανονικά, 
μεγαλώνουν κανονικά, 
ονειρεύονται κανονικά, 
ερωτεύονται κανονικά
και πεθαίνουν κανονικά

Πες μου μαμά...
Πες μου τι γίνεται μ’ εκείνα τα παιδιά
που αν και γεννιούνται κανονικά, 
δε μεγαλώνουν κανονικά
δεν ονειρεύονται κανονικά, 
ούτ’ ερωτεύονται κανονικά

Πες μου μαμά...
Πες μου αν πεθαίνουν
Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά''



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου